Klantenservice

Antwoord op de meest gestelde vragen

Wij willen uiteraard net zo graag als jij dat je zo snel mogelijk je bestelling in ontvangst kan nemen en je 100% tevreden bent met je aankoop. Mocht er met deze pagina nog niet helemaal uitkomen, neem dan gerust contact met ons op!

Check het helpcenter voor antwoord op al je vragen

Op het helpcenter, te bereiken via https://help.bbqexperiencecenter.nl/nl, hebben we veel informatie centraal neergezet. Over de workshops, over het kopen van producten, de leveringen, garanties.. en bijvoorbeeld hoe groot de verpakking van een bepaalde BBQ is (om te kijken of je hem in de auto mee kunt nemen).

Meest gestelde vragen

Kunnen jullie mij adviseren?

Niets liever! Wij hebben reeds 15 jaar professionele ervaring met BBQ en zijn enthousiast om deze kennis te delen. Hiervoor zijn we bereikbaar via chat, e-mail en telefoon. Het leukste is natuurlijk wanneer je langs komt bij ons.

Waarom zou ik hier een BBQ bestellen?

Allereerst voor het beste advies. We hebben zelf jaren en jaren ervaring en kunnen je vanuit deze kennis goed adviseren in je buiten kook avontuur. Onze oorsprong ligt in de horeca, we hebben dan ook professionele ervaring! Daarnaast zijn over het algemeen de prijzen van BBQ’s binnen Nederland en Belgie gelijk. Wij bieden extra service en diensten binnen dezelfde prijs.

Denk hierbij aan een gratis workshop bij aanschaf of een gratis accessoire pakket en (persoonlijke) levering & montage. We geven iedere week meerdere workshops met allerlei onderwerpen, schrijven veel recepten en advies artikelen, organiseren evenementen, verzorgen een wekelijkse mailing met de beste inspiratie & recepten en oh ja, we verkopen ook nog producten 🙂

Wij hebben de grootste showroom waar je alles zelf kunt zien en voelen, daarnaast een workshop ruimte waar je zelf aan de slag kunt. Last but not least: wij hebben een grote eigen voorraad (doorgaans 500+ BBQ’s) en kunnen hierom snel en in eigen beheer leveren.

Wat zijn de verzendkosten voor Nederland en België?

Alle BBQ worden gratis geleverd in Nederland & Belgie. Bij veel BBQ’s kun je kiezen voor een gemonteerde levering. Zoals je begrijpt maken we uit efficiëntie en milieubewustzijn logische routes met meerdere leveringen. Mochten we niet snel genoeg in de buurt zijn bestaat de mogelijkheid om een aparte levering in te plannen tegen toeslag, dit komt vrijwel nooit voor in onze ervaring. Een ongemonteerde BBQ wordt altijd gratis geleverd op een dag dat het jou goed uitkomt.

  • Accessoires: bestelling boven € 30,- wordt gratis verzonden. Tot € 30,- brengen wij hiervoor een verzendvergoeding van € 4,50 in rekening binnen Nederland en Belgie.
  • Food producten: bestelling met verse/bevroren producten boven € 75 wordt gratis verzonden via een speciale koerier. Tot € 75 brengen wij een verzendvergoeding van € 6,95 in rekening binnen Nederland en Belgie.

Voor verzendkosten naar andere landen kijk je op het helpcenter.

Op welke manieren kan ik betalen?

Een bestelling kan je op de volgende manieren betalen:

  • iDeal
  • Apple Pay
  • Creditcard (Visa, Mastercard, American Express)
  • Klarna – betaal later
  • Klarna – betaal in 3 termijnen
  • Bancontact
  • KBC/CBC Betaalknop
  • BBQ Experience Center Giftcard

In de showrooms kun je betalen via PIN & contant.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Geen probleem! Wanneer je een bestelling plaatst en kiest voor afhalen in de winkel kan dit direct na bevestiging vanuit ons.  We vertellen je dan graag meer over het product, en je hebt de mogelijkheid om het product eerst even in het echt te zien. De koffie staat klaar!

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling binnen heb?

Een pakket met accessoires wordt dezelfde dag verzonden wanneer je voor 16u besteld. BBQ’s worden altijd geleverd op een dag dat het jou uitkomt. Lees alles over levertijden van je bestelling.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Niet helemaal tevreden met je aankoop? Geen probleem! Je hebt 365 dagen om je product gratis te retourneren naar ons. Dit gaat ook nog eens heel gemakkelijk. Lees alle informatie over het retourneren van je bestelling.

Hoe worden reviews verzameld?

We vinden het erg belangrijk dat iedereen tevreden is met zijn aankoop. Daarom ontvang je na iedere bestelling, of gevolgde workshop, een e-mail met een link naar een reviewpagina waar je kunt aangeven wat je ervaring was! We werken hiervoor samen met onze partner the Feedback Company, die voor ons deze reviews verzamelt. Meer weten over hoe reviews worden verzameld? Kijk dan hier. We zijn erg blij met de hoge klantbeoordelingen (een 9.2!), je kunt deze hier bekijken.

Stel je vraag aan ons