Begin dit jaar zijn we open gegaan in België en van een vliegende start kunnen we zeker spreken! Wat een energie! Dat we direct aangedragen en genomineerd zijn voor als beste nieuwe retailer is dan ook erg tof. Zeker na al het harde werk van het Belgische top team!
Jury kiest genomineerde concepten
De jury bestaat uit leden van Salesforce, Eko Plaza, Hans Anders, Gondola, Steven Bollé en #teamretail. Alle juryleden hadden verschillende ervaringen met de genomineerde concepten, wat resulteerde in diverse standpunten en een mooie discussie. Uiteindelijk werden er drie concepten gekozen voor de top 3, namelijk: Lynk & Co, Miglot en BBQ Experience Center.
De Experience Centers zien we als ontmoetingsplek
Je gaat er inspiratie vinden door de vele producten, volgt een workshop of bezoekt een evenement . Het zijn sfeervolle locaties ingericht om een toffe bbq plaats te zijn, je mag gerust ook enkel langs komen voor een koffietje en een leuk gesprek. We kiezen voor panden met karakter: in Leuven zitten we in een oude melk fabriek, in Roosendaal in een oude jenever fabriek. De oude elementen behouden we en zetten we in om een toffe sfeer te verzorgen. Rustiek, industrieel en het ruikt er altijd naar BBQ.
De mensen zijn onze kracht
In de Experience Centers ga je geen verkopers ontmoeten, maar gelijkgestemde chefs die je graag helpen om jouw gerecht naar een hoger niveau te brengen. In België staan bijvoorbeeld chefs goed voor tientallen jaren aan keuken ervaring waar je gerust al je vragen op af kunt vuren.
Ook op afstand helpen we je met onze recepten en service. De klantendienst benader je niet alleen voor een service vraag, maar ook met vragen zoals ik heb een fantastische picanha op de bbq liggen, welke kerntemperatuur was het ook alweer? Kun je helpen met deze bereiding? En dat 7 dagen per week.
Onze missie
Dit is dan ook onze missie: jou helpen bij jouw outdoor cooking adventure. Wij zullen er steeds alles aan doen om gezamenlijk je gerecht nog smaakvoller te krijgen.
Over Retailer of the Year
Het ‘Retailer of the Year’ concept is een grootschalige consumentenverkiezing in België, Nederland en Italië. Het concept is ontstaan uit de wens van consumenten om hun mening te delen over hun favoriete (web)winkels. Het belangrijkste doel van de verkiezingen is het genereren van positieve (media)aandacht voor retailers en het geven van meer inzicht in de mening van de consument over een (web)winkel. Naast consumentenprijzen worden er ieder jaar vakprijzen uitgereikt. De winnaars van deze awards worden door een kundige jury en vakgenoten bepaald. Retail is een feestje – wie staat dit jaar als winnaar op het podium?